2010 m. balandžio 30 d., penktadienis

Kvailam stovėjimui proto daug nereikia

Kuo toliau tuo akivaizdžiau, kad mūsų mieste kvailam ir, dažnai įžūliam, automobilių pastatymui ribų nėra. Krizė yra krizė. Ir protui, ir žinioms.

Bijūnų g. (vos 400 metrų nuo Kelių policijos)

Donelaičio g. perėja prie Skulptūrų parko

2010 m. balandžio 28 d., trečiadienis

Chaosas Vingio ir Jūrininkų g. sankryžoje

Vingio gatvės galutinė stotelė bei sankryža su Jūrininkų prospektu puikiai iliustruoja chaotišką mūsų miesto eismo reguliavimą ir organizavimą - autobusai, maršrutiniai taksi baigia okupuoti beveik visas Vingio gatvės juostas, aikšteles, o eismas sankryžoje vyksta pagal kiekvieno fantaziją.

Įdomu, kas (kelių policija, saugaus eismo komisija) leido maršrutiniams taksi stovėti skersai ar stačiu kampu pirmojoje ir greitėjimo juostose? Tokį stovėjimą budą nurodančių ženklų čia nėra.


Nėra ir ženklų nurodančių eismo kryptis juostose Vingio bei Jūrininkų gatvių sankryžoje. Čia iš viduriniosios eismo juostos lyg ir būtų galima važiuoti tik tiesiai t.y. į Žardės kaimą, o čia sukama ir į visas puses.

video

Jei jau galima čia, tai tuomet galim važiuoti panašiai ir kitose panašiose miesto sankryžose.
Pastatykit ženklus arba nupieškite horizontalųjį ženklinimą...

2010 m. balandžio 27 d., antradienis

Mogiliovo gatvės stovėjimo virtuozas

Stovėjimo kurybiškumo pavyzdžių mūsų mieste nestinga.

Šiam opeliui turbūt tiesiog baigėsi degalai ir priverstinai sustojo sankryžoje....o gal žmogus pavargo, užmigo....



2010 m. balandžio 23 d., penktadienis

Kultūringu stovėjimu nepavadinsi

Štai tokia stovėjimo tvarka ir kultūra egzistuoja šalia Sausio 15-osios ir Taikos pr. sankryžos esančios parduotuvės. Logiškai simetriška - jei galima stovėti sankryžos priešingoje pusėje, prie parduotuvės "Avitela", tai lyg būtų galima ir čia.
Tai tuomet patogiau būtų statyti ir dar kitoj pusėj šios sankryžos - ten erdviau, patogiau, taip pat šaligatvis, taip pat vaikšto žmonės. Žmonėms smagu vaikščioti per ištraiškytas plyteles iš po kurių, palijus lietui, smagiai tykšta vanduo su purvu.
Žodžiu, kultūringu parkavimu nepavadinsi.





2010 m. balandžio 22 d., ketvirtadienis

Kelio ženklų spragų mažiau, bet dar yra.

Praėjusių metų gruodžio mėn. buvo rašyta apie kelio ženklų Taikos prospekte paliktas "laisvas" vietas sustoti ir stovėti ties Naująja turgaviete. Kelio ženklas Nr. 332 "Sustoti draudžiama" buvo pastatytas tokiu atstumu, kad vairuotojai nepažeisdami kelių eismo taisyklių galėjo laisvai stovėti ir tuo trukdyti eismui pirmąja juosta.
Šios spragos nebeliko!

2010 04 15

2009 12 02

Kada ateis laikas pokyčiams H. Mano gatvėje?

2010 m. balandžio 20 d., antradienis

Autobusų ir maršrutinių taksi lenktynės

"Laba diena.


Vaziuodama H. Manto gatve jau ne pirma karta matau autobusu ir marsrutiniu lenktynes, kai prie sviesoforo priesais nosi suka autobusas i antra juosta. autobusams ir taip atiduota pirma juosta, o jie dar ir per visa Manto gatve vaziuuoja antra juosta. bet ir siaip autobusai ir marsrutiniai labai jau blogai vaziuoja, negerbia kitu vairuotoju Klaipedos keliuose. o siaip KET yra parasyta kad turi gerbti kitus kelyje"
--
Pagarbiai,
Irina Belova



2010 m. balandžio 19 d., pirmadienis

Jūrininkų prospekto įdomybės neišsenka

Jūrininkų prospekte dar yra įdomių pavyzdžių kaip statami automobiliai. Analizuojant šio automobilio pastatymo būdą pagal kelių eismo taisykles mistinis pasaulis susiduria su realiuoju - kaip jis čia atvažiavo visai nesvarbu, svarbu, kad niekam nerūpi.




Kelių eismo taisyklės:


155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
155.2. skiriamojoje, greitėjimo ir lėtėjimo juostose;
155.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
155.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus arba kliudytų kitų transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui;

2010 m. balandžio 16 d., penktadienis

2010 m. balandžio 15 d., ketvirtadienis

Imperatoriams ženklai negalioja

Kiek dar ignoruosime kelio ženklus Bijūnų gatvėje? Arba nuimkite tą ženklą, arba žiūrėkite tvarkos, atsakingieji!!!


Maža to, kad stovi pažeisdami taisykles, sugeba dar ir prieš eismą važiuoti, sustoti. Juodas "mitsubisis" čia karaliauja jau nuo praėjusių metų vasaros.



Raktų imperatoriams ženklai čia negalioja.

Kelių eismo taisyklės:

155. Sustoti ir stovėti draudžiama:

155.4. pėsčiųjų perėjose ir arčiau kaip 5 m atstumu prieš jas;
155.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;

Kelio ženklas Nr. 332 "Sustoti draudžiama". Draudžiama transporto priemonėms sustoti (stovėti) toje kelio pusėje, kurioje yra kelio ženklas. Negalioja skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele pažymėtoms transporto priemonėms.

2010 m. balandžio 14 d., trečiadienis

Šilutės plento įdomybės (tęsinys)

...pailsėjęs kelio ženklas No. 503 "Vienpusis eismas" grįžo į savo vietą!
Pagal ženklo "nuotykių" bei vietos keitimo laiką galima spėti, kad šioje Šilutės plento atkarpoje yra paskirtas vienas atsakingos miesto įmonės rupintojėlis, kuris tiesiog ramiai, niekur neskubėdamas, nestresuodamas tvarkosi šioje praėjusio amžiaus gatvėje.

2010 04 09

2010 04 12

2010 04 13

2010 m. balandžio 13 d., antradienis

Šilutės plento įdomybės

Šilutės plento atkarpa nuo Rimkų link miesto centro nėra vienos krypties. Kodėl? Todėl, kad tą turėjęs nurodyti ženklas pavargo ir prigulė (jį paguldė???) pailsėti.

P.S. smagu, kad vos tik įvažiavus į miestą, jau galima rasti ne tik ženklus informuojančius apie traukinių ir autobusų stotis, bet ir tvarkaraščius. Tiesa - neaišku kieno.

Štai taip kelio ženklas Nr. 503 "Vienpusis eismas" ilsėjosi 2010 04 09 d.:


Apie tai, kad iš šalutinių šunkelių ir žvyrkelių įvažiuojama į vienpusio eismo Šilutės plentą nurodoma tik prie vieno išvažiavimo:

Štai iš degalinės galima laisvai važiuoti į dešinę, link Rimkų. O kas draudžia?

Čia taip pat galima:

...ir čia galima.

O štai taip ženklas Nr. 503 "Vienpusis eismas" grįžta į savo darbo vietą 2010 04 12 d. Tiesa, kol kas dar siūlantis prasmegti į žemę.


Įdomu, kas rūpinasi šiuo našlaičiu ženklu???

2010 m. balandžio 12 d., pirmadienis

Stovėjimo ypatumai Jūrininkų prospekte

Stovėjimo betvarkė neaplenkė ir miesto pakraštyje esančio Jūrininkų prospekto. Čia taip pat nepaisome nei kelio ženklų ar kelio horizontaliojo ženklinimo, nei elementarios kultūros.

Nesvarbu niekas - nei žolynai, nei dviračių-pėsčiųjų takai:




"Erelio" pėdsakai dar neišdžiuvę:

Kai vieniems į taisykles nusispjaut, kiti priversti jas pažeidinėti: vairuotojas priverstas sukti į dešinę ne iš lėtėjimo juostos, o iš pirmosios juostos, skirtos važiuoti tik tiesiai:

Šis išvažiuos turbūt tiesiai dviračių-pėsčiųjų taku. Ženklas 70 km/h vistiek galioja tik prospektui, tad dar galės ir "paspaust":

Svarbu automobilis matomas iš namų. Taisyklės nesvarbu:



Kelių eismo taisyklės:
155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
155.2. skiriamojoje, greitėjimo ir lėtėjimo juostose;
155.5. ant vejos, šaligatvio (išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo būdą nurodantys kelio ženklai);
155.6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu prieš važiuojamosios dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku;
155.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
155.8. važiuojamųjų dalių sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos, išskyrus tą pusę, kuri yra priešais šoninį kelią trišalėse sankryžose su ištisine ženklinimo linija arba skiriamąja juosta;
155.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus arba kliudytų kitų transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui;

Baudas gal pareigūnai geriau žino.

2010 m. balandžio 9 d., penktadienis

Naujas ženklas Sausio 15-osios ir Tilžės gatvių sankryžoje

Naujas ženklas Nr. 332 "Sustoti draudžiama" Sausio 15-osios ir Tilžės gatvių sankryžoje panaikino galimybę trukdyti normaliam eismui bei gatvių priežiūrai. 
Gaila, kad ženklų pastatymas yra toks sudėtingas procesas, kuris trunka ilgiau nei tirpsta sniegas.

2010 04 09

2010 01 14

2010 m. balandžio 8 d., ketvirtadienis

Saugaus eismo diena tik atmintinų dienų sąraše

Balandžio 6-oji Lietuvos atmintinų dienų sąraše yra paskelbta kaip Saugaus eismo diena. Deja, tai ir lieka tik atmintina diena, nes Klaipėdos gatvėse nepaisoma nei eismo saugumo, nei tvarkos.

Poilsio gatvėje golfukas jau turbūt atgulė amžinam poilsiui, nes čia jis ilsisi jau daugiau kaip pusė metų:


Neteisingai laikant nebenaudojamą automobilį galima sulaukti ir Administracinės teisės pažeidimų kodekso 51(11) straipsnyje ,,Neeksploatuojamos transporto priemonės laikymas bendro naudojimo vietose’’ numatytų baudų:
51(11) straipsnis. Neeksploatuojamos transporto priemonės laikymas bendro naudojimo vietose
Neeksploatuojamos, paliktos be priežiūros transporto priemonės laikymas bendro naudojimo vietose ir po savivaldybės, policijos ar kitos suinteresuotos institucijos pareigūno raštiško perspėjimo nesiėmimas priemonių ja pasirūpinti - užtraukia baudą transporto priemonės savininkui nuo 250 iki 500 litų.
Tokie pat veiksmai, padaryti asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytą pažeidimą, - užtraukia baudą transporto priemonės savininkui nuo 500 iki 1000 litų su transporto priemonės konfiskavimu ar be konfiskavimo.

Saugaus eismo pavyzdžių sunku rasti ir Gedminų gatvėje. Čia yra daug mokyklų, į kurias vaikšto daug moksleivių, bet ar jiems saugu pereiti gatvę, kai matomumą užstoja kažkieno, eismo taisykles pažeidžiant, numestas automobilis: 
Kelio ženklų ar ženklinimo nesilaikymas, taip pat vairuotojų pareigų pėstiesiems, išskyrus nurodytas šio straipsnio pirmojoje dalyje, nevykdymas, stovėjimas ant šaligatvio, kai nėra tai leidžiančių kelio ženklų, stovėjimas ant vejos, pėsčiųjų (dviračių) tako arba važiavimas šaligatviu, veja ar pėsčiųjų (dviračių) taku – užtraukia baudą vairuotojams nuo 50 iki 100 litų.

 Pagal kelių eismo taisykles krovininiams automobiliams, kurių leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t draudžiama važiuoti toliau nuo važiuojamosios dalies krašto negu antrąja juosta. Kaip bebūtų sunkvežimiai ir toliau diktuoja savo sąlygas ir pranašumą prieš kitus eismo dalyvius ir visai nesvarbu, kad jam nereikia sukti į kairę. Taigi - dešinė eismo juosta - viešąjam transportui, kairė - sunkiajam!



Uosto įmonių vilkikams valstybiniai numeriai nereikalingi. O gal jie skaitomi kaip dviračiai? Tai tuomet veskitės šalia.


Įregistruotų, perregistruotų arba išregistruotų transporto priemonių vairavimas be valstybinio numerio ženklų (ženklo) arba vairavimas pasibaigus laikino valstybinio numerio ženklų galiojimui (išskyrus atvejį, kai pranešus policijai apie automobilio numerio vagystę, vykstama išsiimti naujų numerių) – užtraukia baudą vairuotojams nuo 100 iki 200 litų arba teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo vieno iki trijų mėnesių.

Kokios taisyklės leidžia tokius dvigubus apsisukinėjimus???




2010 m. balandžio 6 d., antradienis

Gimtojo miesto dekoracijos

Nutirpus paskutiniui praėjusios žiemos sniegui, Klaipėdos viešosios erdvės, pievos, pėsčiųjų takai ir gatvės atskleidė tikrąją gyventojų europietišką kultūrą:

Sniegas nutirpo, auto-laikmena liko:


Naikupės g. karaliauja keleivinis transportas ir šiukšlių konteineriai: