Lietuvoje trūksta vieningos ir darnios kelių ženklų ir ženklinimo sistemos, nėra aiškios atsakomybės, neatliekamas tiriamasis darbas. Dėl neteisingo ir neatsakingo kelio ženklų pastatymo ar ženklinimo dažnai įvyksta eismo nelaimės, klaidinami vairuotojai. Trūksta Lietuvoje ir vairuotojų kultūros, pagarbos ir geranoriškumo kitiems eismo dalyviams. Šiuo dienoraščiu siekiame atkreipti ne tik vairuotojų, bet ir atsakingų institucijų, komisijų bei įmonių dėmesį apie esamą padėtį Klaipėdos mieste.
2012 m. spalio 15 d., pirmadienis
Talpus apsisukimas
Kiekvieną dieną šimtai vairuotojų Klaipėdos gatvėse pažeidinėja vieną KET punktą būdami šventai įsitikinę, jog yra teisūs ir įstatymams nenusižengia. Deja, vienas atvejis įrodė, kad taip nėra (111: KET punktas, kurį dauguma pamiršo)
Kelių Eismo Taisyklių punktas Nr. 111, byloja: "Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) ženklinimo linijos gali šį reikalavimą pakeisti."
Šilutės plento apsisukimas itin talpus - čia telpa beveik visi norintys!
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą