Socialinė reklama "Embrace Life (apkabinkite gyvybę) susilaukė neregėto populiarumo vos įkėlus ją į "YouTube" sausio 29 d.
Iki šio momento šią socialinę reklamą jau peržiūrėjo daugiau kaip 2 milijonai žiūrovų. Šis filmukas yra 4 tarp labiausiai žiūrimų įrašų šį mėnesį ir 84-as tarp visų laikų geriausiai įvertintų "YouTube" filmų.
Lietuvoje trūksta vieningos ir darnios kelių ženklų ir ženklinimo sistemos, nėra aiškios atsakomybės, neatliekamas tiriamasis darbas. Dėl neteisingo ir neatsakingo kelio ženklų pastatymo ar ženklinimo dažnai įvyksta eismo nelaimės, klaidinami vairuotojai. Trūksta Lietuvoje ir vairuotojų kultūros, pagarbos ir geranoriškumo kitiems eismo dalyviams. Šiuo dienoraščiu siekiame atkreipti ne tik vairuotojų, bet ir atsakingų institucijų, komisijų bei įmonių dėmesį apie esamą padėtį Klaipėdos mieste.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą