Stovėti per arti perėjos ir neleistinu laiku draudžiama, bet važiuoti prieš eismą ir sustoti galima?
Lietuvoje trūksta vieningos ir darnios kelių ženklų ir ženklinimo sistemos, nėra aiškios atsakomybės, neatliekamas tiriamasis darbas. Dėl neteisingo ir neatsakingo kelio ženklų pastatymo ar ženklinimo dažnai įvyksta eismo nelaimės, klaidinami vairuotojai. Trūksta Lietuvoje ir vairuotojų kultūros, pagarbos ir geranoriškumo kitiems eismo dalyviams. Šiuo dienoraščiu siekiame atkreipti ne tik vairuotojų, bet ir atsakingų institucijų, komisijų bei įmonių dėmesį apie esamą padėtį Klaipėdos mieste.
2010 m. rugpjūčio 19 d., ketvirtadienis
2010 m. liepos 21 d., trečiadienis
Klaipėdos gatvėse įdomu ir vasarą
Vasarą Klaipėdos gatvėse eismo įdomybių netrūksta.
BMW taisyklės negalioja.
Ženklų rūpintojėliai turbūt pliaže.
Kas atsitiko su Bijūnų gatve? Kaip pavyko išvaikyti visas laikmenas? Juk čia tokia populiari stovėjimo vieta buvo. Ar čia tik trumpam - kol grįš studentai?
Turgus yr turgus. Čia savos taisyklės.
Vienišas klajūnas Taikos pr. Turbūt pėsčiųjų šaligatviai per siauri.
2010 m. liepos 13 d., antradienis
Klausimai kelių tiesėjams
Turiu keletą klausimų kelių tiesėjams:
1. Įrengiant auto stovėjimo aikšteles naudojami sovietinių laikų aukšti borteliai. Tada Moskvičiams, Volgoms duslintuvai, bamperiai neužkliudavo, o dabar su šiuolaikine mašina......
2. Kodėl sankryžose neužapvalinami kampai? Sukant iš kraštinės eilės sunkvežimis užvažiuoja ant šalygatvio arba į priešingą eismo juostą.
3. Važiuojant Šilutės p. nuo Smiltelės g. link Jūrininkų pr.baigiasi trečia juosta už 40 m. vėl prasideda. Sakysite ,kad butu saugu iš degalinės sukti į kairę. Nieko panašaus, čia daug avarinių situacijų.
4.Kas prie Banginio stovėjimo aikštelėje sugalvojo niekam nereikalingus labirintus? Čia eismo tvarktdariams daug vargo.
Justas.
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)