2009 m. rugpjūčio 14 d., penktadienis

Kryptis jau žinoma!

2009 07 15 d. buvau rašęs, kad H. Manto ir Lideikio gatvių sankryžoje (atvažiavus nuo jūros pusės) "kabo" kelio ženklas Nr. 518, kurio rodyklės prieštarauja kelio horizontaliajam ženklinimui.

Štai pagaliau praėjusią savaitę Klaipėdos eismo rūpintojėliai UAB "Sankryža" parūpino naują ženklą, kuris aiškiai nurodo kryptis ir neprieštarauja kelio horizontaliajam ženklinimui:
Be abejo, daugelis jūsų tuo imsite rašyti komentarus, kad nežinau KET ir ieškau čia priekabių. Žinau kuo puikiausiai! Pagal Lietuvos KET 8 punktą: "Jeigu kelio ženklo ir kelių ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu". Tačiau kam reikia kurti tuos prieštaravimus? Kodėl iš karto negalima kurti normalios, logiškos tvarkos?

2 komentarai:

  1. Ši žinutė skirta tiems, kurie yra širdžiai susijaudinę, nes jų žmona ar vyras paliko juos, aš žinau, kaip jis jaučiasi, nes buvau

    kai jaučiatės taip pat, kaip jūs, todėl noriu jums rekomenduoti šį galingą meilės rašybos ratuką, vadinamą dr. Perfect

    kas gali sugrąžinti jūsų žmoną ar vyrą per 24 valandas, atsiųskite jam el. laišką adresu gethelp05@gmail.com

    WhatsApp +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jei šiandien skaitote tai, laikykite save laimingu žmogumi, nes jums nereikės susidurti su nesėkme sprendžiant savo problemas. Buvau apgauta beveik 20 000 USD, kol galiausiai sutikau savo pagalbininkę daktarą Ajayi, moteris, su kuria noriu susituokti, pasakė, kad turėtume padaryti pertrauką, kad ji yra įsimylėjusi savo buvusį meilužį, ji paliko namus ir mes praradome ryšį. Svajok man po 6 mėnesių, kai nesiklausiau jos, turiu išsiaiškinti, kas iš tikrųjų vyksta, nes tai nustebino ir mes nesusipratome, ieškodamas pagalbos, mane apgavo įvairūs netikri rašytojai, bet buvau pasisekė rasti gydytojo Ajayi kontaktą internete, kai norėjau pasiduoti savo ieškojimuose. Aš paaiškinau save gydytojui Ajayi, o jis perskaitė, prieš pasakydamas, ką reikia daryti, aš vykdžiau jo nurodymus ir šiandien esu laimingai vedęs savo moterį ir laukiamės pirmojo kūdikio. Galite kreiptis į daktarą Ajayi dėl jo dvasinės tarnybos „Whatsapp“ / „Viber“: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti