Priežaščių dėl netvarkos eismo reguliavime ir priežiūroje ilgai ieškoti nereikia. Akivaizdu, kad viena iš jų yra atsainumas.
Teatro a. esantis ženklų rinkinys įžymus tuo, kad jis mažiausiai du ar tris kartus per mėnesį yra nulaužiamas neatsargaus vairavimo atbuline eiga metu. Ženklas ganėtinai operatyviai yra sutvarkomas, tačiau po paskutinio įvykio lapkričio 3 d. ženklas buvo tiesiog įbestas naujoje, galbūt saugesnėje, vietoje. Įbestas ir tiek. Ką dabar nurodo ženklai "Gatvių apšvietimas" vyrams turbūt neįdomu ir nerūpi.
Jei jau motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas į Teatro aikštę, tai kodėl du ženklai (nurodomasis ir draudžiamasis) nukreipti į tą aikštės pusę iš kurios negalima parvažiuoti?
Anksčiau, kruopštesnių vyrų sutvarkyti ženklai, "žiūrėdavo" į atvažiuojančius nuo Žvejų g.
Kas nutiko dabar? Patingėjot? Ar keičiasi tvarka?
Lietuvoje trūksta vieningos ir darnios kelių ženklų ir ženklinimo sistemos, nėra aiškios atsakomybės, neatliekamas tiriamasis darbas. Dėl neteisingo ir neatsakingo kelio ženklų pastatymo ar ženklinimo dažnai įvyksta eismo nelaimės, klaidinami vairuotojai. Trūksta Lietuvoje ir vairuotojų kultūros, pagarbos ir geranoriškumo kitiems eismo dalyviams. Šiuo dienoraščiu siekiame atkreipti ne tik vairuotojų, bet ir atsakingų institucijų, komisijų bei įmonių dėmesį apie esamą padėtį Klaipėdos mieste.
2014 m. lapkričio 5 d., trečiadienis
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą